مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:052024-01-08بين الملل

وقاحت جلادان


وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس با صدور دستورالعملی، از سفارتخانه هایش در سراسر جهان خواست به کشورهای میزبان فشار بیاورند تا اتهاماتی که آفریقای جنوبی علیه این رژیم در دیوان بین المللی دادگستری مطرح کرده را «بی اساس» بخوانند.

- وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس با صدور دستورالعملی، از سفارتخانه هایش در سراسر جهان خواست به کشورهای میزبان فشار بیاورند تا اتهاماتی که آفریقای جنوبی علیه این رژیم در دیوان بین المللی دادگستری مطرح کرده را بی اساس بخوانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسالت نوشت: همه تلاش خود را برای جلوگیری از محکوم شدن در دادگاه لاهه به کار بگیرید ، این متن دستور وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به سفارتخانه های این رژیم در سراسر دنیاست تا دیپلمات ها و سیاستمداران ارشد در کشورهای میزبان را برای صدور بیانیه هایی علیه شکواییه آفریقای جنوبی در دیوان بین المللی دادگستری تحت فشار قرار دهند؛ شکواییه ای که اسراییل را به دلیل قتل عام 22 هزار و 722 فلسطینی تا امروز (نود و دومین روز جنگ غزه) به نسل کشی متهم می کند.

نسل کشی صهیونیست ها در غزه غیرقابل انکار است طبق تحلیل وبگاه خبری آکسیوس که این پیام به دستش رسیده، پیام مذکور نشان می دهد برنامه اسراییل پیش از جلسات استماع 11 و 12 ژانویه (21 و 22 دی) در دیوان بین المللی دادگستری، ایجاد فشار بر دادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقاحت جلادان

وقاحت جلادان