مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:002023-12-26سياسي

دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران با عنوان «قهرمانت تو کدوم کتابه؟»


دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان «قهرمانت تو کدوم کتابه؟» همزمان با ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با هدف مرور داستان های قهرمانان ایرانی در مراکز منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

- دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران با عنوان قهرمانت تو کدوم کتابه؟ دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان قهرمانت تو کدوم کتابه؟ همزمان با ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با هدف مرور داستان های قهرمانان ایرانی در مراکز منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست ها که با برنامه ریزی، اجرا و حضور اعضای باشگاه نوجوانان فعّال حوزه کتاب و کتابخوانی از 6 تا 13 دی ماه برگزار می شود، نوجوانان به بررسی داستان های قهرمانان ایرانی و فداکاری های آنها در دوره های مختلف تاریخی و خصوصا در دوران معاصر می پردازند.

در این نشست ها به موضوع قهرمانان اساطیری ایران باستان تا دوره معاصر و انقلاب اسلامی و به ویژه شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان ایرانی، پرداخته می شود.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علاقه مندان برای شرکت در این نشست ها و یا اطلاع از شرایط عضویت در باشگاه نوجوانان می توانند به فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند، یا برای کسب اطلاعات بیشتر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران با عنوان «قهرمانت تو کدوم کتابه؟»

دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران با عنوان «قهرمانت تو کدوم کتابه؟»