مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 12:452023-12-29سياسي

نباید از فضای کسب و کارهای دیجیتال عقب بمانیم


مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در دنیا کسب و کارهای دیجیتال رونق فزاینده ای دارند و رو به رشد و پیشرفت هستند و ما نباید از این فضا عقب بمانیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در دنیا کسب و کارهای دیجیتال رونق فزاینده ای دارند و رو به رشد و پیشرفت هستند و ما نباید از این فضا عقب بمانیم.

مرتضی شریفی امروز (هشتم دی ماه) در حاشیه برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس، با اشاره به برپایی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، بیان کرد: این رویداد نقش بسزایی در شناسایی و سوق دادن جوانان به سمت تولید محتوای فاخر در فضای مجازی دارد.

وی با بیان اینکه کاربردی کردن اینگونه رویدادها می تواند تأثیر زیادی بر حوزه فرهنگ تولید محتوا و فضای مجازی داشته باشد، اظهار کرد: باید تفکرهای ناب و استعدادهای درخشانی را که در چنین رویدادهای رشد و نمو می کنند، به سمت کسب و کارهای نوپا و کاربردی هدایت کرد تا از دل آن ها کارآفرینان موفق کشف شوند که می توانند در حوزه تولید محتوا حرفی برای گفتن داشته باشند.

شریفی ادامه داد: توزیع نرم افزارهای آموزشی و نرم افزارهایی که می توانند در حوزه کسب و کار موجب رونق و تسهیل فعالیت های حوزه فضای مجازی شوند، تامین امنیت شبکه در اداره ها، سازمان ها و ارگان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از فضای کسب و کارهای دیجیتال عقب بمانیم

نباید از فضای کسب و کارهای دیجیتال عقب بمانیم