مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:002024-01-03سياسي

پیشگیری از وقوع جرم با کنترل الکترونیک مجرمان سابقه دار


در دسته بندی مجرمان همواره باید به «ماهیت جرم»، «کیفیت ارتکاب» و «حالات روحی و روانی» مرتکب توجه کرد و در تعیین خطرناک بودن یا نبودن مجرم، - رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در دسته بندی مجرمان همواره باید به ماهیت جرم ، کیفیت ارتکاب و حالات روحی و روانی مرتکب توجه کرد و در تعیین خطرناک بودن یا نبودن مجرم، باید این سه شاخص را ملاک تشخیص قرار داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران و اعضای این ستاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، اعضای ستاد از جمله دادستانی و ضابطان عام و خاص گزارشی از کیفیت اقدامات انجام شده در راستای اجرای مصوبات جلسات قبل را ارائه کردند و مهم ترین چالش ها و مشکلاتی که در زمینه تشخیص مصادیق مجرمان خطرناک وجود دارد را تشریح کردند.

القاصی پس از استماع گزارشات ارائه شده، با گرامی داشت سال روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی اظهار کرد: جریانی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه بنیان نهاد و سپس در اقصی نقاط عالم تکثیر شد، تمامی معادلات استکبار جهانی و ایادی آن را بر هم زد و ماهیت واقعی و تروریست پرور امریکا و کشورهای غربی را آشکار ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از وقوع جرم با کنترل الکترونیک مجرمان سابقه دار

پیشگیری از وقوع جرم با کنترل الکترونیک مجرمان سابقه دار