مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 00:552023-12-30سياسي

صف آرایی «ادواری ها» در انتخابات مجلس


نمایندگان ادوار مجلس در این دوره بنا را بر حضور فعال و تاثیرگذار در صحنه رقابت گذاشته اند، به همین جهت با دورخیزی که برداشته اند نیروهای خود را وارد گود کرده اند تا با کارگردانی یک چهره شناخته شده نقش خود را در گرم شدن رقابت انتخاباتی ایفا کنند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: اسفند امسال انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

در این میان بازیگران سیاسی در سه اردوگاه اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال در حال رایزنی و تدارک برنامه برای حضور در آزمون 11 اسفندماه هستند.

سه تشکل سیاسی در جریان اصلاح طلب و اعتدالی، رایزنی های انتخاباتی خود را برای رسیدن به یک لیست مشترک در انتخابات مجلس دوازدهم آغاز کرده اند.

اصلاحات و اعتدال حضور فعال در 11 اسفند دارد حزب کارگزاران سازندگی به دبیرکلی حسین مرعشی ، حزب ندای ایرانیان به دبیرکلی سیدشهاب الدین طباطبایی و حزب اعتدال و توسعه با دبیرکلی محمد باقر نوبخت در حال بحث و بررسی برای نحوه ورود به انتخابات هستند.

حزب اعتدال و توسعه هم از یک سو فهرست خود را برای انتخابات آماده کرده و از سوی دیگر نیز با دو حزب اصلاح طلب در حال مذاکره و رایزنی است تا اگر توافق حاصل شد یک فهرست مشترک ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف آرایی «ادواری ها» در انتخابات مجلس

صف آرایی «ادواری ها» در انتخابات مجلس