مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 23:002023-12-23اقتصادي

450 نفر از فعالان قرآنی همدان بیمه هستند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با با بیان اینکه 450 نفر از فعالان قرآنی استان زیر پوشش بیمه هستند از تدوین سنـد فعالیت قرآنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود ویژه امشب در دومین گردهمایی مدیران و فعالان عرصه قرآن در اداره کل ارشاد همدان اظهار کرد: سالانه بیش از 30 هزار نفر در 28 موسسه قرآنی زیر پوشش اداره ارشاد در زمینه های مختلف قرآنی آموزش می بینند.

  وی گفت: 450 نفر از فعالان قرآنی استان زیر پوشش بیمه قرار گرفتند و افراد بیمه شده می توانند از تسهیـلات و خدمات مختلفی از جملـه دریافت هنـرکارت، بیمه عمر، تسهیـلات بانکی و بیمه تکمیـلی بهره مند شوند.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: سنـد فعالیت های قـرآنی استان بـرای یک دوره چهار ساله در سه بخش آمـوزش عمومی، تبلیغ و ترویـج و پژوهـش و آموزش های عالی طـراحی و تـدوین شـده است.

یک مدرس و پژوهشگر قرآنی نیز اظهار کرد: طی دو دهه اخیر در آموزش عمومی قرآن و حوزه مردمی رویکرد قرآنی مورد بازنگری قرار گرفته و در حوزه تدبر در قرآن توجه ویژه تری صورت گرفته است.

  محمدحسین فریدونی با بیان اینکه مؤسسات قرآنی باید با آموزش و پرورش رابطه تنگاتنگ داشته باشند افزود: در این زمینـه فعالیت هایی در کشور در حال انجام است اما شکل گیری ارتباط بهتـر زمان بیشتری می خواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 نفر از فعالان قرآنی همدان بیمه هستند

450 نفر از فعالان قرآنی همدان بیمه هستند