مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:252024-01-08فرهنگي

سالاری: رسالت هنرمندان تئاتر سنگین است و باید چراغ امید را در دل مردم روشن کنند


معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تلاش دشمنان نظام برای ایجاد یأس و نامیدی در جامعه گفت: رسالت هنرمندان و فعالان هنر تئاتر در این شرایط سنگین تر است و باید چراغ امید را در دل مردم روشن کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر راه ابریشم در سمنان حضور یافت.

  این مراسم با حضور گروه های نمایشی هشت استان کشور، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد سمنان در سالن تئاتر شهر سمنان در حال برگزاری است.

سالاری در این مراسم بیان کرد: تئاتر امید و جوهر زندگی است.

   وی با بیان اینکه هنرِ همه هنرها این است که مردم را به زندگی امیدوار کنند بیان کرد: این نقش و رسالت برای هنرمندان و هنرهای مختلف، در این روزها که دشمنان تلاش می کنند امید را از ما بگیرند مهمتر و خطیرتر است.

   معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از مدیران کل استان های میزبان جشنواره های منطقه ای تئاتر ادامه داد: در دوره کنونی که یک جریان منافق در تلاش است تا فضای خفقان و دیکتاتوری را در جامعه حاکم کند؛ تئاتر باید مانند رعد و برق این فضا را بشکند و رسالت هنرمندان تئاتر در این برهه روشن کردن چراغ امید در دل مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالاری: رسالت هنرمندان تئاتر سنگین است و باید چراغ امید را در دل مردم روشن کنند

سالاری: رسالت هنرمندان تئاتر سنگین است و باید چراغ امید را در دل مردم روشن کنند