مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:152024-01-16ورزشي

حسن طهماسبی: پیشرفت کشتی آزاد در کشور محسوس است / به سمت تمرکز زدایی پیش می رویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن طهماسبی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان، در مورد برگزاری چهارمین مرحله این اردو در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان گفت: پس از برگزاری چهارمین اردو تیم ملی می توانم بگویم که آینده خوبی در انتظار کشتی آزاد کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن طهماسبی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان، در مورد برگزاری چهارمین مرحله این اردو در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: برای اینکه انگیزه ای در بین کشتی گیران خردسال و نونهالان ایجاد کنیم، برخی از اردو های خود را در محل تمرینات تیم های بزرگسالان برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: شرایط اسکان و تمرینی کمپ تیم های ملی بی نظیر است و با توجه به امکاناتی که در اختیار ما قرار می گیرد می توانیم بیشترین بهره را ببریم.

طهماسبی در مورد شرایط آزادکاران نونهالان گفت: کشتی گیران از لحاظ فنی عالی هستند و روز به روز پیشرفت می کنند و این موضوع در کل کشور کاملا محسوس است.

وی ادامه داد: دیگر تمامی قهرمانان ما از استان مازندران نیستند و تمرکز زدایی خوبی انجام شده و ما علاوه بر مازندران نفرات بسیار خوبی از استان های تهران، خراسان رضوی، البرز و لرستان داریم حتی استان هایی مانند قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن طهماسبی: پیشرفت کشتی آزاد در کشور محسوس است / به سمت تمرکز زدایی پیش می رویم

حسن طهماسبی: پیشرفت کشتی آزاد در کشور محسوس است / به سمت تمرکز زدایی پیش می رویم