مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:302024-01-12ورزشي

رحمان عموزاد هنوز المپیکی نشده است!


بر خلاف برخی اخبار منتشر شده، بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی رحمان عموزاد هنوز المپیکی نشده است.

- جی پلاس؛ رقابت های کشتی تورنمنت رنکینگ کرواسی از 20 دی ماه آغاز شده که در کشتی آزاد، رقابت در برخی اوزان حکم انتخابی را داشت.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد و عباس ابراهیم زاده نماینده ایران بودند که در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند و عموزاد به برتری رسید.

پس از این برد، برخی رسانه ها به اشتباه خبر از المپیکی شدن رحمان داده و حضور او به عنوان نماینده ایران در وزن 65 کیلوگرم در المپیک را قطعی دانستند.

با وجود این، نگاهی به بندهای چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در این وزن نشان می دهد قهرمان سابق جهان هنوز به صورت قطعی المپیکی نشده و یک گام مهم دیگر برای سفر به پاریس در پیش دارد.

در واقع بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، رحمان عموزاد با وجود برتری مقابل عباس ابراهیم زاده به عنوان رقیب مستقیم خود، باید در مسابقات قهرمانی آسیا نیز کشتی بگیرد و در صورت کسب مدال در این مسابقات حضورش در المپیک را نهایی می کند.

متن چرخه نوشته شده برای وزن 65 کیلوگرم به شرح زیر است: با توجه به کسب سهمیه المپیک توسط رحمان عموزاد، چرخه انتخابی تیم ملی در این وزن به شرح زیر تعریف شده است: 1- رحمان عموزاد از حضور در رقابت های قهرمانی کشور معاف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمان عموزاد هنوز المپیکی نشده است!

رحمان عموزاد هنوز المپیکی نشده است!