مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:202024-01-16بين الملل

امیرعبداللهیان: اگر ریشه بحران غزه خوب درک شود راه حل، خیلی ساده است


وزیر امور خارجه با اشاره به گذشت بیش از 100 روز از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، حمایت آمریکا از ادامه جنگ را یک خطای بزرگ دانست و گفت: اگر ریشه بحران غزه خوب درک شود، - وزیر امور خارجه با اشاره به گذشت بیش از 100 روز از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، حمایت آمریکا از ادامه جنگ را یک خطای بزرگ دانست و گفت: اگر ریشه بحران غزه خوب درک شود، راه حل بحران خیلی ساده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، که به منظور شرکت در اجلاس داووس به سوییس سفر کرده است، در حاشیه برنامه های اجلاس با اسپن بارت اید وزیر خارجه نروژ دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به گفتگوهای خوب روزهای گذشته با همتای نروژی، از توجه و اهتمام خوب نروژ به شرایط غزه و منطقه تشکر کرد و گفت: اگر ریشه بحران غزه خوب درک شود، راه حل بحران خیلی ساده است.

امیر عبدالهیان با اشاره به گذشت بیش از 100 روز از آغاز جنگ رژیم اسراییل علیه غزه، حمایت آمریکا از ادامه جنگ را یک خطای بزرگ دانست و گفت: رژیم اسراییل و آمریکا با اصرار بر ادامه جنگ و نسل کشی فلسطینیان و ویرانی های بزرگ در غزه، دستاوردی نداشته و نخواهند داشت و نمی توانند از طریق نظامی به دستاوردی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: اگر ریشه بحران غزه خوب درک شود راه حل، خیلی ساده است

امیرعبداللهیان: اگر ریشه بحران غزه خوب درک شود راه حل، خیلی ساده است