مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:252024-01-14اقتصادي

273 هزار خدمت انجام شده در آزمایشگاه تشخیص طبی قاینات


مدیر آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی قاینات گفت: مجموع خدمات انجام شده برای مردم شهرستان قاینات در این آزمایشگاه بیش از 273000 خدمت بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی قاینات گفت: مجموع خدمات انجام شده برای مردم شهرستان قاینات در این آزمایشگاه بیش از 273000 خدمت بوده است.

محمد آرزومندان، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ایجاد اشتغال بیش از 10 نفر به صورت مستقیم در این آزمایشگاه گفت: در مدت 27 ماه از راه اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی قاینات، بیش از 25368 نفر از خدمات آزمایشگاه بهره مند شده اند و مجموع خدمات انجام شده برای مردم شهرستان قاینات در این آزمایشگاه بیش از 273000 خدمت بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی طرف قرارداد کلیه بیمه های پایه شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه نیروهای مسلح و همچنین بیمه های تکمیلی آتیه سازان حافظ، دانا، دی، بانک کشاورزی و بانک صادرات است.

آرزومندان گفت: پس از شروع فعالیت جهاد دانشگاهی در شهرستان قاینات از 12 مردادماه 98 با هدف توسعه فعالیت های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، در بهمن ماه 1400 با مساعدت و همراهی مردم، مسئولان و خیرین شهرستان، آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی با هدف ارائه خدمات تخصصی با تعرفه نهاد عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

273 هزار خدمت انجام شده در آزمایشگاه تشخیص طبی قاینات

273 هزار خدمت انجام شده در آزمایشگاه تشخیص طبی قاینات