مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 04:252024-01-18اقتصادي

کشاورزان نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند


معاون شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: با سیاست های وزارت نیرو عدم نصب کنتور برای کشاورزان به صرفه نیست، بنابراین کشاورزان نسبت به نصب کنتور اقدام کنند.

- احمد گودرزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به انسداد 170 حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون، اظهار کرد: حدود 2 هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان داریم که 600 حلقه آن فرم یک و فرم پنج است یعنی قابلیت مجوز گرفتن را دارند.

وی با بیان اینکه امسال 160 کنتور هوشمند نصب شده است، توضیح داد: در مجموع از 7 هزار و 600 حلقه چاه مجاز استان تاکنون 1900 حلقه چاه به کنتور هوشمند مجهز شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای لرستان با اشاره به ضرورت نصب کنتور هوشمند، گفت: با توجه به اینکه طبق قانون هر گونه اقدامی از جمله پروانه بهره برداری منوط به نصب کنتور هوشمند است، بنابراین بهره برداران باید چاه های خود را مجهز به نصب کنتور هوشمند کنند.

گودرزی با تاکید بر اینکه سیاست و برنامه وزارت نیرو مدیریت توامان آب و برق است، تاکید کرد: بر این اساس آب بها چاه های فاقد کنتور با جریمه دو برابری محاسبه می شود، همچنین بها برق مصرفی با جریمه محاسبه می شود.

وی ضمن توصیه به کشاورزان برای مجهز کردن چاه های خود به نصب کنتور هوشمند، گفت: با سیاست های وزارت نیرو عدم نصب کنتور برای کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند

کشاورزان نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند