مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:432023-12-26سياسي

لزوم ایجاد فضای علمی کنشگری سیاسی در دانشگاه در ایام انتخابات مجلس


رییس دانشگاه تربیت مدرس در نشست اخیر شورای دانشگاه بر اهمیت نقش دانشگاه برای ایجاد بستری مناسب برای مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه  تربیت مدرس، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از اعضای هیأت علمی خواست، دانشگاهیان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

وی گفت: قطعاً شرط مشارکت حداکثری در انتخابات، فراهم کردن زیرساخت های لازم برای آن است.

ما معتقد به رقابت منطقی قانونی در فضای کنشگری سیاسی با افکار متفاوت هستیم و باید بپذیریم راه تحول و دگرگونی، کنشگری سیاسی قانونمند است.

دانشجو افزود: برای مشارکت حداکثری افراد در انتخابات، باید بزرگان جناح ها و افکار سیاسی مختلف که معتقد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و معتقد به مردم سالاری و دموکراسی هستند حضور داشته باشند تا در فضای رقابت سالم،  افراد با سلایق مختلف شرکت کنند و این امر قطعا به نفع کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

رییس دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: در این راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری دفتر نهاد رهبری می توانند فضا را به سمتی سوق دهند که با برگزاری جلسات و نشست های پرسش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد فضای علمی کنشگری سیاسی در دانشگاه در ایام انتخابات مجلس

لزوم ایجاد فضای علمی کنشگری سیاسی در دانشگاه در ایام انتخابات مجلس