مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:202024-01-18سياسي

کمک دولت برای تکمیل کمربندی عباس آباد


شهرداری عباس آباد از محل منابع داخلی در حال احداث کنارگذر کمربندی این شهرستان است و ما هم از محل بودجه عمومی باتوجه به اینکه جز مصوبات سفر رییس جمهور بوده کمک می کنیم تا کنارگذر عباس آباد تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عباس آباد، داود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه ظهر امروز در بازدید از رینگ کمربندی شهرستان عباس آباد، اظهار کرد: در تمام شهرها که امروز بازدید می کنیم کنارگذرهایی درحال انجام بوده که جز ابتکارات مهم است تا مردمی که به این شهرها سفر می کنند بتوانند به راحتی و بدون اینکه دچار ترافیک شوند مسیر خود را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه دو قطعه مسیر کمربندی عباس آباد انجام شد، افزود: قطعه سوم هم باقی مانده با استملاک اخیر انجام شده امیدواریم فاز دوم بتواند طی دو ماه آینده قبل از تعطیلات نوروز به بهره برداری برسد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: برای قطعه سوم حتما کمک می کنیم، شهرداری از محل منابع داخلی دارد این کمربندی را احداث می کند و ما هم از محل بودجه عمومی باتوجه به اینکه جز مصوبات سفر رییس جمهور است کمک می کنیم تا کنارگذر عباس آباد هم تکمیل شود.

پایان پیام/86034/غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک دولت برای تکمیل کمربندی عباس آباد

کمک دولت برای تکمیل کمربندی عباس آباد