مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:002024-01-17سياسي

استاندار هرمزگان: آمادگی داریم پروژه پل خلیج فارس را دست بگیریم


پل خلیج فارس به 270 میلیون یورو منابع نیاز دارد و ما آمادگی داریم با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و تقسیم کار در دولت عملیات اجرایی این پروژه را به دست بگیریم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در نشست با مدیرعامل و شورای معاونین سازمان بنادر و دریانوردی کشور، با اشاره به اینکه اوامر رهبر معظم انقلاب و تحقق درخواست های مردمی دو رویکرد اصلی دولت سیزدهم است، اظهارداشت: برای سفر ریاست جمهوری دو بسته متفاوت از سایر استان ها در هرمزگان بسته شده است که شامل بسته دریا در راستای تحقق توسعه دریامحورِ مدنظر رهبری معزز و بسته مردم  در راستای مردمی سازی اقتصاد می شود.

وی افزود: در بسته دریایی، سازمان بنادر و دریانوردی  را محور قرار دادیم چرا که بنا است بندر بوموسی و سیریک افتتاح شود و بندر پارسیان نیز که ذیل ایمیدرو است آماده افتتاح است ضمن اینکه بخشی دیگر از پروژه های دریایی در حوزه های اقتصاد دریا، محیط زیست دریایی و شیلات به بهره برداری خواهد رسید.

   استاندار هرمزگان با اشاره به پروژه پل خلیج فارس و بنادر جزیره قشم، عنوان کرد: مدیریت یکپارچه بنادر کشور یکی از ضروریاتی است که باید در کشور محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: آمادگی داریم پروژه پل خلیج فارس را دست بگیریم

استاندار هرمزگان: آمادگی داریم پروژه پل خلیج فارس را دست بگیریم