مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 10:002024-01-05اقتصادي

التهاب کمبود لاستیک در کشور برطرف شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور گفت: توزیع لاستیک از طریق سکو های اینترنتی، - دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با بیان این که التهاب کمبود لاستیک در کشور برطرف شده است گفت: توزیع و خرید این محصول تسهیل شده و درصدد هستیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور گفت: توزیع لاستیک از طریق سکو های اینترنتی، عرضه مستقیم شرکت های تولید کننده و واحد های صنفی در سراسر شهر ها و استان ها در حال اجراست و متقاضیان در صورت عدم دسترسی به هریک از این راه ها میتواند از طرق دیگر اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در یک مقطع زمانی در برخی از سایز ها کمبود داشتیم و در حال حاضر این نقصان نیز برطرف شده است.

وی در خصوص گلایه برخی از متقاضیان در مورد عدم موجودی لاستیک در برخی از واحد های صنفی متذکر شد: توزیع لاستیک در بسیاری از واحد های صنفی صورت می گیرد و متقاضیان دسترسی به همه واحد های صنفی را دارند.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور استعلام فرد و خودرو را در سامانه های اینترنتی یکی از مشکلات پیش روی خریداران دانست و توضیح داد: گاهی در سامانه جامع تجارت به دلیل فنی استعلامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب کمبود لاستیک در کشور برطرف شده است

التهاب کمبود لاستیک در کشور برطرف شده است