مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 00:102023-12-27حوادث

زورگیری با طعم چاقو و قمه؛ چرا مجرمان مزه برخورد بازدارنده را نمی چشند


با چاقو و قمه و مشت و لگد به سراغ مردم می روند؛ برایشان مهم نیست زن باشد یا مرد؛ بچه سال باشد یا بزرگسال؛ آنچه برایشان مهم است فقط گوشی تلفن همراه است و برق خیره کننده طلا ! اینها زورگیران و خفت گیران خشن هستند.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس:  هنوز می ترسم کسی از پشت سر خفتم کند و گوشی ام را بگیرد خانم 42 ساله ای باقدبلند این جمله را می گوید و ادامه می دهد همان روزی که زورگیران گوشی ام را گرفتند شب هنگام از شدت استرس در خواب دندانم شکست .

شهریورماه سال گذشته پلیس تهران از آغاز به کار گشت های ویژه در راستای برخورد با مجرمان جرائم خشن، سارقان به عنف، زورگیر، خفت گیر و همچنین مجرمان وقیح و گستاخ خبر داد.

رییس پلیس آگاهی کشور سردار محمد قنبری می گوید جیب بری، قاپ زنی، زورگیری و سرقت مسلحانه چهار روش سرقت موبایل بوده که بخش عمده ای از آن حدود 70 تا 80 درصد قاپ زنی و جیب بری، ناشی از غفلت مالباختگان است.

رییس پلیس آگاهی کشور ادامه می دهد اگرچه پلیس تلاش دارد تا ضمن پیشگیری، استرداد و برگشت اموال مسروقه به مردم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود اما باید گفت بیشتر گوشی های سرقتی به کشورهای افغانستان و بعضاً به پاکستان و عراق منتقل می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری با طعم چاقو و قمه؛ چرا مجرمان مزه برخورد بازدارنده را نمی چشند

زورگیری با طعم چاقو و قمه؛ چرا مجرمان مزه برخورد بازدارنده را نمی چشند