مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:052024-01-18اقتصادي

اختصاص مزارع 25 متری برای کشاورزی شهروندان در بوستان برکت مشهد


در باشگاه کشاورزی خرد شهری، مزارع 25 متری تحویل شهروندان شده که ضمن آموزش و بهره برداری از زمین ها، برکت سفره خود را افزایش می دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: در باشگاه کشاورزی خرد شهری، مزارع 25 متری تحویل شهروندان شده که ضمن آموزش و بهره برداری از زمین ها، برکت سفره خود را افزایش می دهند.

محمدرضا قلندر شریف امروز 28 دی ماه، در مراسم افتتاح بوستان برکت که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: امروز در پارک شهری قرار داریم که از سال 99 کلنگ زنی آن آغاز شده و به عنوان یک زخم بر بدنه شهر باقی مانده بود که خوشبختانه با همت همکاران توانستیم در سال جاری این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی افزود: بوستان برکت دارای سه پارکینگ با مساحت 13 هزارمترمربع و ظرفیت 520 خودرو به همراه 40 چشمه سرویس بهداشتی، دو زمین بازی کودکان، نمازخانه، زمین های ورزشی روباز بسکتبال، بدمینتون، فوتسال، والیبال و والیبال ساحلی است.

شهردار مشهد بیان کرد: از دیگر ویژگی های این بوستان می توان به استفاده از گیاهان با مصرف کم و متوسط آب و باشگاه کشاورزی خرد شهری اشاره کرد که در مزارع 25 متری تحویل شهروندان شده و شهروندان ضمن آموزش و بهره برداری از این مزارع می توانند برکت سفره خود را افزایش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص مزارع 25 متری برای کشاورزی شهروندان در بوستان برکت مشهد

اختصاص مزارع 25 متری برای کشاورزی شهروندان در بوستان برکت مشهد