مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 19:402024-01-19فرهنگي

جوانان و نوجوانان مجاهدان جنگ نرم و فرهنگی هستند


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جوانان و نوجوانان مبارزان و مجاهدان عرصه جنگ نرم و فرهنگی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امیر رجبی، عصر امروز در بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اردبیل اظهار کرد: جوانان و نوجوانان مبارزان و مجاهدان عرصه جنگ نرم و فرهنگی هستند؛ تیم ها و گروه هایی که طی این 2 روز در این رویداد شرکت کردند بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بالایی در استان داریم، افزود: این رویداد در قالب پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی های تلفن همراه برگزار شده است و نوجوانان و جوانان از شمال تا جنوب استان در این رویداد شرکت کردند و فرصتی ایجاد شده است تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

رجبی عنوان کرد: امیداورایم با حمایت ویژه از این هسته های هنری، مردمی و از این نوجوانان و جوانان زمینه بارورتر و فعال تر شدن و پیشرفت کمی و کیفی آثار این عزیزان فراهم شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه خاطرنشان کرد: طرحی تحت عنوان قرارگاه شهید آوینی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از کار ویژه های فرهنگی و هنری که بیشتر تربیت محور است، تشکیل شده است و لذا از محل آن می توانیم اعتبار ویژه ای اختصاص بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان و نوجوانان مجاهدان جنگ نرم و فرهنگی هستند

جوانان و نوجوانان مجاهدان جنگ نرم و فرهنگی هستند