مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:062024-01-13اقتصادي

قیمت افسار گسیخته بلیت های هواپیما در مسیر اهواز تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در روزهای گذشته قیمت بلیت هواپیما که از خردادماه امسال با افزایشی 29 درصد ی روبه رو شده بود، در بسیاری از مسیرهای پرتقاضا باز هم افزایش پیدا کرد و این مسئله به نارضایتی های عمومی دامن زد.

گرچه به دنبال افزایش نرخ بلیت هواپیما در برخی خطوط و ثبت شکایات مردمی، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که این افزایش قیمت ها غیرقانونی است و با ایرلاین های متخلف برخورد خواهد شد اما قیمت هایی که در سایت های فروش بلیت ارائه شده است نشان می دهد که نه تنها نظارتی در این خصوص وجود ندارد، بلکه ایرلاین ها آزادانه و بی هیچ واهمه ای اقدام به قیمت گذاری بر روی خطوط هواپیمایی می کنند.

   افزایش 68 درصدی قیمت بلیت هواپیما در سایه ی عدم نظارت  بررسی قیمت بلیت هواپیما طی روزهای اخیر نشان می دهد که قیمت بلیت هواپیما از 42 تا 68 درصد به غیرقانونی افزایش یافته است.

به عنوان مثال بلیت مسیر پروازی تهران-اهواز بر اساس قیمت های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری یک میلیون و 207 هزار تومان است، اما در هواپیمایی زاگرس بلیت این مسیر با قیمت یک میلیون و 886 هزار تومان و در هواپیمایی وارش با قیمت 2 میلیون و 12 هزار تومان به فروش رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت افسار گسیخته بلیت های هواپیما در مسیر اهواز تهران

قیمت افسار گسیخته بلیت های هواپیما در مسیر اهواز تهران