مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:502024-01-06اقتصادي

استقرار بزرگترین کارخانجات ساخت شناور در بوشهر


استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت های صنایع دریایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: بزرگترین کارگاه و کارخانه تولید سازه های دریایی، کشتی سازی و شناورهای سنتی در استان بوشهر مستقر است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت های صنایع دریایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: بزرگترین کارگاه و کارخانه تولید سازه های دریایی، کشتی سازی و شناورهای سنتی در استان بوشهر مستقر است.

احمد محمدی زاده صبح شنبه در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر، گفت: این نمایشگاه با همکاری بخش خصوصی و مشارکت دستگاه های مختلف از جمله صمت، پارک علم و فناوری، بنادر و دریانوردی، نمایشگاه های بین المللی، کارخانجات شناورسازی شهید محلاتی نیروی دریایی سپاه تشکیل شد که نقش تولیدکنندگان صنایع دریایی استان بوشهر حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ظرفیت های مهم استان بوشهر در عرصه شناورسازی و سازه های دریایی، خاطرنشان کرد: بوشهر یک استان دریایی است و در آن بزرگترین شرکت های تولیدی صنایع دریایی شکل گرفته و بزرگترین سکوهای فراساحل در استان بوشهر از جمله پارس جنوبی و فلات قاره است.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم استان در تولید محصولات مختلف در عرصه های فراساحل، خاطرنشان کرد: صدها چاه نفت، گاز در حوزه دریایی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بزرگترین کارخانجات ساخت شناور در بوشهر

استقرار بزرگترین کارخانجات ساخت شناور در بوشهر