مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:452024-01-10بين الملل

تحصن خاخام ها در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش بس در غزه


«سازمان ملل متحد مکان مناسبی برای برداشتن گام های واقعی برای دستیابی به آتش بس در غزه و پاسخگویی اسراییل به جنایات جنگی است.

- ده ها خاخام معترض گفتند: سازمان ملل متحد مکان مناسبی برای برداشتن گام های واقعی برای دستیابی به آتش بس در غزه و پاسخگویی اسراییل به جنایات جنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود 36 خاخام و دانشجوی علوم دینی از سازمان های آمریکایی با اعتراض در سازمان ملل خواستار آتش بس در غزه شدند.

سازمان خاخام ها برای آتش بس در پستی در پلتفرم ایکس اعلام کرد که گروهی از خاخام ها با حمل بنرهایی در داخل سالن شورای امنیت سازمان ملل متحد در نیویورک تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی خواستار آتش بس فوری و دائمی شدند.

طبق گزارش آناتولی، در تصاویر منتشر شده ده ها خاخام در داخل سالن شورای امنیت سازمان ملل متحد در حمایت از آتش بس شعار می دادند و بنرهایی را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: بایدن: جهان می گوید حملات را متوقف کنید و بایدن: از وتوی صلح دست بردارید .

این خاخام ها از دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا خواستند با استفاده از حق وتو مانع از این گونه اقدامات در شورای امنیت (آتش بس در غزه) نشود.

این تجمع توسط گروه های یهودی آمریکایی از جمله صدای یهودی برای صلح، یهودیان برای عدالت نژادی و اقتصادی و خاخام ها برای آتش بس سازماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصن خاخام ها در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش بس در غزه

تحصن خاخام ها در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش بس در غزه