مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:052024-01-14سياسي

اعلام آمادگی سازمان همیاری یزد برای همکاری در طرح های عمرانی شهرداری های کشور


مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد بر آمادگی کامل این سازمان برای همکاری و تعامل بیشتر با سازمان های همیاری و شهرداری های کشور در اجرای طرح های عمرانی تاکید کرد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد بر آمادگی کامل این سازمان برای همکاری و تعامل بیشتر با سازمان های همیاری و شهرداری های کشور در اجرای طرح های عمرانی تاکید کرد.

محمدرضا عظیمی زاده امروز در دیدار با سیدمحمد اسماعیل فاطمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان جنوبی، علیرضا صفری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی و 16 شهردار این استان، اظهار کرد: ساخت طرح های نهضت ملی مسکن در استان یزد به سازمان همیاری شهرداری ها سپرده شده که تاکنون ساخت بیش از هفت هزار واحد در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته و با قوت، قدرت و حمایت شورای مسکن استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم در اجرای طرح های شهری نیز به صورت جدی به عنوان یار و یاور شهرداری ها وارد شویم و سازمان همیاری شهرداری های استان یزد برای همکاری و تعامل بیشتر با سازمان های همیاری شهرداری های کشور و شهرداری ها در اجرای طرحهای عمرانی و با کیفیت قابل قبول آمادگی کامل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سازمان همیاری یزد برای همکاری در طرح های عمرانی شهرداری های کشور

اعلام آمادگی سازمان همیاری یزد برای همکاری در طرح های عمرانی شهرداری های کشور