مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:552024-01-06فرهنگي

جلد دوم یادداشت های رسانه ای محمد سرور رجایی منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر دوم کتاب «خون شریکی» با تحقیق و پژوهش علی اصغر مرتضایی راد، پژمان عرب و علی ناصری به تازگی توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شده است.

- دفتر دوم کتاب خون شریکی با تحقیق و پژوهش علی اصغر مرتضایی راد، پژمان عرب و علی ناصری توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر دوم کتاب خون شریکی با تحقیق و پژوهش علی اصغر مرتضایی راد، پژمان عرب و علی ناصری به تازگی توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب مجموعه یادداشت های رسانه ای محمدسرور رجایی، نویسنده و شاعر افغانستانی را شامل می شود.

کتاب خاطرات شهید دکتر سیدعلی شاه موسوی گردیزی از فرماندهان جهادی افغانستان که به دست داعش ترور شد دیگر نوشته این نویسنده است که بزودی منتشر می شود.

مرحوم محمدسرور رجایی، بیست سال آخر عمر خود را صرف جمع آوری اطلاعات و خاطرات مربوط به شهدای ایرانی جهاد افغانستان و شهدای افغانستانی دفاع مقدس کرد.

از دشت لیلی تا جزیره مجنون خاطرات رزمندگان افغانستانی دفاع مقدس، ماموریت خدا هفت روایت از احمدرضا سعیدی شهید ایرانی جهاد اسلامی افغانستان و کتاب در آغوش قلب ها اشعار و خاطرات مردم افغانستان از امام خمینی آثار منتشرشده از مرحوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلد دوم یادداشت های رسانه ای محمد سرور رجایی منتشر شد

جلد دوم یادداشت های رسانه ای محمد سرور رجایی منتشر شد