مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 00:252024-01-12سياسي

برای شرکت در مراسم اعتکاف چکار باید کرد؟


عباس سروری رییس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه گفت: علاقه مندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف استان کرمانشاه از 22 دی ماه به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

- عباس سروری رییس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در خصوص کیفیت برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر استان کرمانشاه اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف از 5 الی 7 دی ماه مصادف با 13 الی 15 ماه رجب در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام از معتکفین از 22 دی ماه به بعد در مراکز مشخص شده به طور حضوری و در سامانه ای که برای همین منظور پیش بینی شده ثبت نام اینترنتی هم برای متقاضیان فراهم شده است.

رییس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه ضمن اشاره به محل برگزاری اعتکاف برای مردم عموم تصریح کرد: مراسم اعتکاف ویژه خواهران در مسجد جامع و مسجد چهارمین شهید محراب الهیه و مراسم ویژه برادران در مسجد حاج شهباز خان برگزار می شود.

وی اشاره ای به سایر مراسم اعتکاف داشت و ادامه داد: مراسم اعتکاف ویژه دانش آموزان در مسجد عمادالدوله واقع در بازار زرگرها، مراسم ویژه دانشجویان در دانشگاه رازی و مراسم ویژه اعتکاف برای زندانیان در زندان مرکزی کرمانشاه پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای شرکت در مراسم اعتکاف چکار باید کرد؟

برای شرکت در مراسم اعتکاف چکار باید کرد؟