مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:502023-12-27سياسي

پایان رسمی فعالیت شورایاران در محلات تهران/مهرها را پس بدهید


عضو شورای شهر تهران و نماینده رییس ستاد هماهنگی مشارکت های محلات تهران با پایان فعالیت شورایاران، از جمع آوری مهرهای ویژه شورایاران در سطح محلات خبر داد.

- عضو شورای شهر تهران و نماینده رییس ستاد هماهنگی مشارکت های محلات تهران با پایان فعالیت شورایاران، از جمع آوری مهرهای ویژه شورایاران در سطح محلات خبر داد.

ناصر امانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد فعالیت شورایاران در تهران گفت: شورای شهر تهران مصوبه ای تحت عنوان ستاد هماهنگی مشارکت محلات شهر تهران داشت که به نوعی با توجه به مشکلات قانونی شورایاران، جایگزین آنها در سطح محلات بودند این در حالی است که دوره فعالیت قانونی شورایاران مدتی است که به پایان رسیده اما شورایاران در راستای حل مشکلات مردم محلات و تا زمان استقرار آنها در محلات از مهرهایی که در اختیار داشتند، استفاده می کردند.

وی با بیان اینکه برابر تصمیم اتخاذ شده و با توجه به تغییر عنوان این نهاد مردمی و اجتماعی، مقرر شد مهر ویژه شورایاران که در اختیار رییس یا دبیر محلات است، جمع آوری شود، تأکید کرد: هفته گذشته این موضوع در قالب نامه ای با امضای چمران رییس شورای شهر تهران ابلاغ شد و همه شورایارانی که مهر در اختیار دارند می بایست مهرها را به معاونت اجتماعی منطقه خود و یا دفتر ستاد تا 15 دی ماه تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رسمی فعالیت شورایاران در محلات تهران/مهرها را پس بدهید

پایان رسمی فعالیت شورایاران در محلات تهران/مهرها را پس بدهید