مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:402023-12-28اقتصادي

تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت بورس انرژی ایران امضا شد


تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت بورس انرژی ایران جهت ایجاد زیرساخت های علمی، فنی، قانونی، فیزیکی و عملیاتی به منظور تسهیل و تعمیق معاملات داخلی و خارجی انواع ابزارها و نهادهای مالی بر بستر بورس انرژی ایران در منطقه آزاد قشم منعقد شد.

- ایسنا/هرمزگان تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت بورس انرژی ایران جهت ایجاد زیرساخت های علمی، فنی، قانونی، فیزیکی و عملیاتی به منظور تسهیل و تعمیق معاملات داخلی و خارجی انواع ابزارها و نهادهای مالی بر بستر بورس انرژی ایران در منطقه آزاد قشم منعقد شد.

عادل پیغامی، امروز (هفتم دی ماه)، در آیین امضای تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت بورس انرژی ایران، اظهار داشت: جزیره قشم توانمندی های زیادی در حوزه انرژی دارد و همکاری نزدیک سازمان و بورس انرژی می تواند زمینه ساز افزایش سرمایه گذاری و صادرات انرژی از این منطقه باشد.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهمی که طی همکاری با بورس انرژی باید مدنظر قرار گیرد این است قوانین منطقه آزاد با قوانین سرزمین اصلی متفاوت است و انطباق همکاری ها بر اساس قوانین منطقه افزایش تبادلات را تسهیل خواهد کرد.

به گفته رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برق تولیدی در جزیره قشم تا یک سال آینده به حدود هزار مگاوات خواهد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت بورس انرژی ایران امضا شد

تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت بورس انرژی ایران امضا شد