مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:302023-12-31سياسي

دکتر کاظمی آشتیانی دریچه های روشنی به روی جامعه علمی ایران گشود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی به عنوان نمود و نمونه ی شاخصی از دانشمندان متعهد، خلاق و انقلابی و با رویکرد و تفکری جهان شمول نام برد که دریچه های روشنی به روی جامعه علمی ایران گشود.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی به عنوان نمود و نمونه ی شاخصی از دانشمندان متعهد، خلاق و انقلابی و با رویکرد و تفکری جهان شمول نام برد که دریچه های روشنی به روی جامعه علمی ایران گشود.

دکتر کامران قدس با گرامیداشت هجدهمین سالروز درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب در پیام تسلیت درگذشت مرحوم کاظمی آشتیانی از این دانشمند انقلابی به عنوان کانون امید و ابتکار و نوآوری نام می برد و می فرمایند زنده یاد کاظمی آشتیانی یکی از فرزندان صالح انقلاب و از رویش های مبارکی بود که آینده ی درخشان علمی در کشور را نوید می دهند .

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی با راه اندازی پژوهشگاه رویان و فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه درمان ناباروری و سلول های بنیادی، افق های روشنی به روی پژوهشگران و جوانان مومن انقلابی گشودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کاظمی آشتیانی دریچه های روشنی به روی جامعه علمی ایران گشود

دکتر کاظمی آشتیانی دریچه های روشنی به روی جامعه علمی ایران گشود