مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 19:202024-01-04سياسي

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس: مسئولان به تروریست ها پاسخ مناسب دهند


دانشکده رسانه خبرگزاری فارس به مناسبت حادثه ترور در مسیر گلزار شهدای کرمان بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس به مناسبت حادثه ترور در تاریخ 13 دی که در مسیر گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  (وسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون ) حادثه تروریستی در شهر کرمان و خبر شهادت ده ها تن از هموطنان عزیز، در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و در چهارمین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، قلوب مردم ایران و ملت های آزادی خواه جهان را جریحه دار کرد.

این حادثه تروریستی که به دست شقی ترین انسان ها اتفاق افتاد، نشانه روشنی از خباثت آمریکا و دشمن صهیونیستی و مزدوران آنهاست.

شهادت انسان های بی گناه در این واقعه، دلیلی دیگر بر عصبانیت و استیصال رژیم منحوس و رو به زوالی است که با تنفس مصنوعی به زندگی پلید ادامه می دهد و برای بقای خود، شتابزده، بی محابا، زبونانه و بزدلانه دست به جنایت، بمباران، موشک باران و ترور های فردی و جمعی می زند.

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس، با تسلیت این واقعه دردناک به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده های شهدای حمله تروریستی کرمان و با گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران بزرگ مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس: مسئولان به تروریست ها پاسخ مناسب دهند

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس: مسئولان به تروریست ها پاسخ مناسب دهند