مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 22:352024-01-12بين الملل

آیا یمنی ها اقدامات احمقانه آمریکایی ها را بی پاسخ می گذارند؟


بعد از حملات نیمه شب گذشته به یمن، مقامات ارشد دولت یمن و انصارالله اعلام کرده اند که ما این اقدامات را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اصغر زارعی کارشناس مسائل منطقه درباره حمله ایالت متحده امریکا و همراهانش به یمن اظهار کرد: آمریکایی ها از مدت ها قبل دنبال ایجاد ائتلاف دریایی بر علیه اقدامات یمنی ها در دریای سرخ و تنگه باب المندب بودند.

وی گفت: یمنی ها در این چند مدت با توجه به حضور ناو های آمریکایی و برخی از متحدین آن ها موفق شده بودند تعداد قابل توجهی از شناور هایی که متعلق به رژیم جعلی صهیونیستی بود و یا محموله های که به مقاصد بنادر صهیونیست ها بود شناسایی و هدف قرار دهند.

علی رغم حضور ناو های آمریکایی و تهدید آن ها و هیاهو برای همراه کردن سایر کشور ها با خودشان یمنی ها اقدامات خود را به بهترین شکل انجام دادند.

وی ادامه داد: پس از اقدامات دولت یمن، آمریکایی ها طرحی را به عنوان نگهبان سعادت در دریای سرخ مطرح کرده بودند و هیچ کدام از کشور های مورد نظر به جز تعدادی از کشور های کوچک عملا حاضر به همکاری با آمریکایی ها نشدند.

زارعی افزود: با توجه به آن که آمریکایی ها چند قایق مسلح یمنی ها را در دریای سرخ مورد هدف قرار دادند یمنی ها در برابر این اقدام دولت آمریکا واکنش نشان دادند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا یمنی ها اقدامات احمقانه آمریکایی ها را بی پاسخ می گذارند؟

آیا یمنی ها اقدامات احمقانه آمریکایی ها را بی پاسخ می گذارند؟