مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:202024-01-02سياسي

نهراسیدن از موانع از ویژگی های زنده یاد کاظمی آشتیانی بود


رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: نهراسیدن از موانع و چالش ها از ویژگیهای زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی بود که جا دارد این ویژگی ایشان به عنوان یک الگو به جوانان معرفی شود.

- نهراسیدن از موانع از ویژگی های زنده یاد "کاظمی آشتیانی" بود ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: نهراسیدن از موانع و چالش ها از ویژگیهای زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی بود که جا دارد این ویژگی ایشان به عنوان یک الگو به جوانان معرفی شود.

دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه به مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی با تجلیل از این شخصیت وارسته و دانشمند فرهیخته گفت: اگر بخواهم در یک جمله زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی را توصیف کنم او را جریان ساز و تحول آفرین در حوزه فناوری های علوم پزشکی کشور می دانم.

وی ادامه داد: دکتر کاظمی آشتیانی فعالیت های شاخصی در سطح ملی و بین المللی داشته اند، اما آنچه این میان بیش از همه شاخص است جریان سازی و تحول آفرینی است که در حوزه فناوری های علوم پزشکی ایجاد کردند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه افزود: علاوه بر این، اقدام شاخص دیگر ایشان ایجاد فرهنگ در زمینه توسعه فناوری است، طوری که هم اکنون بسیاری از دانشمندان، اساتید و جوانان ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهراسیدن از موانع از ویژگی های زنده یاد کاظمی آشتیانی بود

نهراسیدن از موانع از ویژگی های زنده یاد کاظمی آشتیانی بود