مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:302024-01-10سياسي

احکام فعال سازی مناطق آزاد در برنامه هفتم منطبق با سیاست های کلی نیست


هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام احکام برنامه هفتم برای فعال سازی مناطق آزاد و استفاده از مزیت های جغرافیایی و سیاسی آن را منطبق بر سیاست های کلی ندانست.

- هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام احکام برنامه هفتم برای فعال سازی مناطق آزاد و استفاده از مزیت های جغرافیایی و سیاسی آن را منطبق بر سیاست های کلی ندانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست محمدباقر ذوالقدر، افزایش ضریب بازیافت در میادین مستقل نفتی در برنامه هفتم مصوب مجلس بررسی شد.

کمیسیون مشترک برنامه هفتم مجمع، برنامه مصوب مجلس را از حیث فقدان توجه به افزایش ضریب بازیافت در میدان های مستقل نفتی، منطبق با سیاست های کلی برنامه هفتم ندانسته بود.

هیئت عالی نظارت پس از بحث و بررسی و استماع نظرات نمایندگان دستگاه ها، مصوبه مجلس در این زمینه را در انطباق با بند 8 سیاست های کلی برنامه هفتم تشخیص نداد.

در ادامه جلسه فعال سازی مزیت های جغرافیایی- سیاسی و تبدیل جمهوری اسلامی ایران به مرکز مبادلات و خدمات تجاری، انرژی، ارتباطات و حمل و نقل با روان سازی مقررات و ایجاد توسعه زیرساخت های لازم که از جمله بندهای سیاست کلی برنامه هفتم می باشد، مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام فعال سازی مناطق آزاد در برنامه هفتم منطبق با سیاست های کلی نیست

احکام فعال سازی مناطق آزاد در برنامه هفتم منطبق با سیاست های کلی نیست