مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:452023-12-31اقتصادي

استاندار گیلان: بدخواهان به جای پل مرزی آستارا، دنبال دیوار بودند


بدخواهان این کشور و نظام تلاش می کردند که بین ایران و آذربایجان به جای پل، دیوار بکشیم، اما دولت سیزدهم صلح و دوستی را در دستور کار قرار داده و این پیام به همسایگان منتقل شده است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: بدخواهان این کشور و نظام تلاش می کردند که بین ایران و آذربایجان به جای پل، دیوار بکشیم، اما دولت سیزدهم صلح و دوستی را در دستور کار قرار داده و این پیام به همسایگان منتقل شده است.

اسدالله عباسی امروز، 10 دی ماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان، با تاکید بر لزوم همدلی و هماهنگی دستگاه ها برای باز کردن گره مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار کرد: تلاش ما باید برای راه اندازی چرخ تولید در واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ باشد.

وی خواستار دستگیری از تولیدکنندگان شد و افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و شعار راهبردی مهار تورم؛ رشد تولید باید از همه ظرفیت های استان برای رشد اقتصادی استفاده کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه شاهد ارتقای ظرفیت های زیرساختی استان با هدف رشد تولید و صادرات هستیم، بیان کرد: روز گذشته شاهد افتتاح پل جدید آستارا - آستارا و گذر مرزی آستاراچای بودیم که بسیار حائز اهمیت است.

عباسی با اشاره به قدمت 80 ساله پل قدیمی بین آستارای ایران و آستارای جمهوری آذربایجان، تصریح کرد: این پل چندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: بدخواهان به جای پل مرزی آستارا، دنبال دیوار بودند

استاندار گیلان: بدخواهان به جای پل مرزی آستارا، دنبال دیوار بودند