مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 17:102024-01-03سياسي

اسطوره قابل لمس عصر ما


شهید حاج قاسم سلیمانی آن چهره اثرگذار و قهرمان عصر حاضر است که از کودک تا بزرگسال می توانند از مکتب او درس آزادگی و ظلم ستیزی بگیرند.

- ایسنا/قزوین شهید حاج قاسم سلیمانی آن چهره اثرگذار و قهرمان عصر حاضر است که از کودک تا بزرگسال می توانند از مکتب او درس آزادگی و ظلم ستیزی بگیرند.

با خودم فکر می کنم چرا در غم از دست دادن حاج قاسم همه دردکشیده ایم؟ همه یک طوری دل تنگیم و از او با عنوان جای خالی یاد می کنیم که پر نمی شود.

راستش ترور او که مرد میدان بود، او که شجاع بود، او که کابوس دشمنان اسلام و ایران بود در اوج ناجوانمردی اتفاق افتاد، شاید همه ما ته دلمان می دانستیم که جز شهادت حق سردار سلیمانی نیست اما تصویر پس ذهنمان شهادت در میدان نبرد، در اوج درگیری ها بود و این فقدان، اینکه او را با ترور از ما گرفته اند به داغی بدل شده که سرد نمی شود.

محبوبه شعبان زاده، دکتر داروساز است و در گفت وگو با ایسنا در خصوص مواجهه اش با خبر شهادت سردار سلیمانی، می گوید: در خانه پدری ام بودم که با صدای گریه پدرم بیدار شدم.

خود را سریع به پدر رساندم، دیدم مقابل تلویزیون نشسته و به پهنای صورت اشک می ریزد، هرگز به یاد ندارم که پدرم را در این حال دیده باشم، زیرنویس تلویزیون را که خواندم فهمیدم که چه اتفاقی افتاده، شوکه بودم و اشک های پدرم هم شرایط را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسطوره قابل لمس عصر ما

اسطوره قابل لمس عصر ما