مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:402024-01-03اقتصادي

بهره مندی بیش از 50 هزار خانوار روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان از راه آسفالته


معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان از آسفالت 133 کیلومتر راه های روستایی جنوب استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان از آسفالت 133 کیلومتر راه های روستایی جنوب استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد .

سعید بلوچی، در گفت وگو با ایسنا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون احداث و آسفالت 133 کیلومتر راه روستایی جنوب استان با اعتبار 3237500 میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: طی این بازه زمانی، 133 کیلومتر راه روستایی زیرسازی و آسفالت شده که امیدواریم تا پایان سال، طول بیشتری از راه ها، برای تردد، آسفالت و آماده بهره برداری شود.

بلوچی با بیان اینکه احداث و آسفالت راه های روستایی از مطالبات اصلی روستاییان است، ادامه داد: احداث راه های روستایی زمینه ساز توسعه بخش کشاورزی، رشد و پویایی اقتصاد روستا و پیشگیری از مهاجرت روستاییان و حتی مهاجرت معکوس است.

وی تصریح کرد: همچنین از جمله اقدامات انجام شده در راههای روستایی و فرعی احداث 69 دستگاه ابنیه فنی از ابتدای سال تا کنون می باشد.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: راه های روستایی به عنوان قسمتی از توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 50 هزار خانوار روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان از راه آسفالته

بهره مندی بیش از 50 هزار خانوار روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان از راه آسفالته