مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 07:402023-12-30اجتماعي

عضویت 15 هزار نفر از والدین دانش آموان چهارمحال و بختیاری در انجمن اولیا و مربیان


رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: 15 هزار نفر از والدین دانش آموزان مدارس سراسر استان عضو رسمی انجمن اولیا و مربیان هستند.

- ذوالفقار علیخانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یکی از نمادهای واقعی مردمی سازی فعالیت های آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان است یعنی مردمی که در قالب ولی دانش آموز در کنار آموزش و پرورش، معلم و مدیر قرار گرفته و نقش می پذیرند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: اگر بتوان سه ضلع مدرسه، اولیا و دانش آموز را باهم هماهنگ کرد، قطعا آثار تربیتی و آموزشی بیشتری در مسئله تعلیم و تربیت خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نقش انجمن اولیا و مربیان ایجاد اتحاد و هماهنگی بین مدرسه، دانش آموزان و اولیا است در حقیقت این انجمن، نقطه عطف نظام تعلیم و تربیت است، از آن جایی که خانواده اولین و مدرسه دومین خانه هر کودک تلقی می شود، می توان به اهمیت نقش  انجمن اولیا در زندگی و شخصیت هر کودک پی برد.

علیخانی عنوان کرد: تمام مدارس سطح استان که تعداد 10 نفر به بالا دانش آموز دارند شامل پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم، اعم از دولتی و غیر دولتی موظفند در مهرماه انتخابات انجمن اولیا و مربیان را برگزار کرده و با دعوت از اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 15 هزار نفر از والدین دانش آموان چهارمحال و بختیاری در انجمن اولیا و مربیان

عضویت 15 هزار نفر از والدین دانش آموان چهارمحال و بختیاری در انجمن اولیا و مربیان