مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:022024-01-10سياسي

افتتاح کنگره بین المللی علی ابن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان


نخستین کنگره بین المللی علی ابن محمد باقر(ع) همزمان با سالروز شهادت این امامزاده عظیم الشأن در مشهد اردهال کاشان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کاشان، هم اکنون چهارشنبه 27 جمادی الثانی همزمان با سالروز شهادت  امامزاده عظیم الشأن  علی ابن محمد باقر(ع) در کربلای ایران، مشهد اردهال کاشان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه و دیگر مسؤولان کشوری و منطقه ای آغاز شد.

نخستین کنگره بین المللی حضرت علی بن امام محمد باقر(ع)، اولین سفیر اهل بیت(ع) در ایران، با سخنرانی حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه و دکتر رجبی دوانی، دبیر کمیته علمی این کنگره بین المللی برگزار می شود.

اجرای گروه سرود عماران انقلاب، قرائت پیام آیت الله نوری همدانی، سخنرانی دکتر رجبی دوانی، مداحی حاج مهدی رسولی، از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، رونمایی از تمبر این کنگره بین المللی از جمله برنامه های این مراسم است.

پس از درخواست مردم کاشان از امام محمدباقر(ع) برای اعزام نماینده تام الاختیار و سفیری از ناحیه ایشان به این منطقه، امام محمد باقر(ع) یکی از فرزندانشان را به این منطقه اعزام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کنگره بین المللی علی ابن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان

افتتاح کنگره بین المللی علی ابن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان