مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:152024-01-06بين الملل

افشای جزییاتی درباره ارتباط قاچاقچی جنسی آمریکایی با موساد


اسناد مربوط به «جفری اپستین»، میلیاردر مجرم در قاچاق جنسی، به دستور قاضی یک دادگاه آمریکایی از حالت محرمانه خارج شده که جزییاتی را درباره ارتباط او با موساد و چهره های مشهور فاش می کند.

- اسناد مربوط به جفری اپستین ، میلیاردر مجرم در قاچاق جنسی، به دستور قاضی یک دادگاه آمریکایی از حالت محرمانه خارج شده که جزییاتی را درباره ارتباط او با موساد و چهره های مشهور فاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتشار عمومی سندی 900 صفحه ای درباره پرونده جفری اپستین ، سرمایه دار آمریکایی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی در سال 2019 در زندان خودکشی کرد، از موضوعات جالبی پرده برداشته است که از جمله می توان به جزییاتی درباره ارتباط اپستین با موساد اشاره کرد.

روزنامه موراکو ورلد نیوز در این باره گزارش داد که قاضی دادگاهی در نیویورک حکم خارج شدن اسناد مربوط به پرونده این قاچاقچی جنسی از حالت مهر و موم را صادر کرد که شبهاتی درباره وجود ارتباطی میان موساد با کودک آزاری به وجود آورده است.

طبق گزارش وبگاه اینترنتی گلوبال ویلج، این افشاگری با ادعاهای آری بن مناشه جاسوس پیشین رژیم صهیونیستی مطابقت دارد که در کتابی که در دست انتشار دارد، مطرح کرده، اپستین نیز پیشتر، یک جاسوس این رژیم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییاتی درباره ارتباط قاچاقچی جنسی آمریکایی با موساد

افشای جزییاتی درباره ارتباط قاچاقچی جنسی آمریکایی با موساد