مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:452024-01-07فرهنگي

در سینما و تئاتر چه خبر است ؟


برگزاری یک نمایشنامه خوانی، خبرهای از تولید فیلم کوتاه، نقد و بررسی ویژه فیلم «ضد» از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

- برگزاری یک نمایشنامه خوانی، خبرهای از تولید فیلم کوتاه، نقد و بررسی ویژه فیلم ضد از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

نمایشنامه اگر از نو شروع کنیم به کارگردانی محمد قوام از نوشته های امانوئل اشمیت با ترجمه شهلا حائری در تاریخ 20 دی ماه 1402 لغایت 22 دی ماه 1402 در سالن اصلی تماشاخانه جریان (سه نقطه سابق) واقع در (میدان ولیعصر، خیابان کبکانیان)، ساعت 19:20نمایشنامه خوانی می شود.

این اثر داستان مرد میانسالی را روایت می کند که قدم به خانه کودکی اش می گذارد ، ناگهان زمان به عقب برمی گردد،اکنون سیر تحولات را شناخته و از آینده با خبر است،آیا دوباره همان تصمیمات را خواهد گرفت؟ محمد قوام، محمدحسن صفابخش ، پریا یاوری، ستایش یوسفیان، پارمیس انصاری، عاطفه جهانگیری در این نمایشنامه خوانی ایفای نقش کردند.

منشی صحنه: پارمیس انصاری، طراح پوستر: محمدحسن صفابخش.

نشست چهار دهه روایت سینما از تحولات سیاسی دهه 60 برگزار می شود اکران ویژه فیلم سینمایی ضد ، محصول سازمان سینمایی سوره، همراه با نشستی با موضوع چهار دهه روایت سینما از تحولات سیاسی دهه 60 چهارشنبه 20 دی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سینما و تئاتر چه خبر است ؟

در سینما و تئاتر چه خبر است ؟