مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 20:102024-01-12اقتصادي

بازگشت 6000 واحد راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید با حمایت دولت سیزدهم


از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم واحد احیای مراکز تولیدی و اقتصادی در ریاست جمهوری راه اندازی شد و در آن مشکلات نقدینگی، - ایسنا/کرمان معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم واحد احیای مراکز تولیدی و اقتصادی در ریاست جمهوری راه اندازی شد و در آن مشکلات نقدینگی، مدیریتی، حقوقی، بازار و .

بررسی و 6000 واحد راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشتند.

سیدمحمد حسینی عصر 22 دی ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک در کشکوییه رفسنجان، اظهار کرد: دولت سیزدهم از ابتدای شروع به کارش به مسائل مهمی از جمله آب و اشتغالزایی پرداخته به طوری که در زمینه آب، پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی یعنی کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و فارس در حال اجرا دارد تا مشکلات این حوزه کاهش یابد.

وی افزود: اگر چه این آب برای مصارف صنعتی و کشاورزی تعریف شده اما با توجه به نامگذاری سال های اخیر مقام معظم رهبری که تأکید به تولید دارند لذا تولید کلیدواژه حل بسیاری از مشکلات است.

حسینی اظهار کرد: با تولید، درآمد خانوارها هم افزایش یافته و معیشت خانوارها بهبود می یابد لذا دولت سیزدهم از ابتدای کار، واحد احیاء مراکز تولیدی و اقتصادی را در حوزه ریاست جمهوری ایجاد کرده و تاکنون بیش از 6000 وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 6000 واحد راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید با حمایت دولت سیزدهم

بازگشت 6000 واحد راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید با حمایت دولت سیزدهم