مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:252024-01-04اجتماعي

اجرای طرح کنترل پارک دوبل در برخی از معابر همدان


رییس مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان از آغاز اجرای طرح کنترل پارک دوبل در برخی از معابر همدان خبر داد.

- محمد گلشن در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز اجرای طرح کنترل پارک دوبل در برخی از معابر شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: این طرح به صورت آزمایشی در چند خیابان همدان آغاز و دوربین هایی برای این منظور در شهر نصب شده است.

وی با تأکید بر اینکه این طرح از طریق دوربین های پایش تصویری در شهر اجرایی می شود افزود: با اجرای طرح مورد نظر منطقه خیابان جهاد کمی از لحاظ ترافیکی آرام شده و مردم متوجه نظارت ها شده اند.

رییس مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه شرایط بهتری را در منطقه خیابان جهاد نسبت به قبل شاهد هستیم تصریح کرد: در خیابان پاستور نیز طرح اجرایی شده اگرچه به مرور سایر خیابان ها هم طرح اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف مرکز کنترل ترافیک توجه به موضوع پارک دوبله است عنوان کرد: رعایت نکردن قانون توسط تعداد کمی از شهروندان در این حوزه باعث بروز مشکلاتی برای سایر شهروندان می شود از همین رو وظیفه ما کنترل است.

گلشن با اشاره به اینکه بعضا پارک دوبله، باعث ایجاد ترافیک می شود گفت: بنابر وظایف ذاتی که در حوزه مرکز مانیتورینگ شهرداری داریم، کنترل موارد مرتبط با پارک دوبله توسط عوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کنترل پارک دوبل در برخی از معابر همدان

اجرای طرح کنترل پارک دوبل در برخی از معابر همدان