مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:252024-01-11سياسي

آموزش و پرورش نیاز مبرم به نیروی جوان و سرزنده دارد


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کل کشور در نامه ای خطاب به حجت الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نکاتی را پیرامون حکم دیوان عدالت اداری با موضوع افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان متذکر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کل کشور در نامه ای خطاب به حجت الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعلام کرد: بلا شک، برداشتن سقف سنی ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، نگرانی هایی را ناظر به ماموریت این دانشگاه راهبردی و آینده نیروی انسانی نظام آموزش و پرورش برانگیخته است.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب حجت الاسلام خسروپناه دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی استلزام حاکمیت یک نگاه دقیق و سنجیده بر پیکره قوای تقنینی در راستای تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های نظام تربیت معلّم، این روزها بیش از پیش احساس و ادراک میشود.

حکم اخیر دیوان عدالت اداری به ابتناء بند الف از ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری، تربیت معلّم را بدون توجه به اقتضائات و چهارچوب های مسیر جذب در آن، به مثابه سایر ارگان ها و دستگاه های اجرایی پنداشته و حداقل سن 20 سال و حداکثر 40 سال را برای آن در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش نیاز مبرم به نیروی جوان و سرزنده دارد

آموزش و پرورش نیاز مبرم به نیروی جوان و سرزنده دارد