مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:202024-01-10پزشكي

«نقدینگی»؛ چالش اصلی حوزه دارو /درخواست تفکیک ردیف بودجه ای «دارو»


مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، «نقدینگی» را چالش اصلی حوزه دارو در کشور خواند و ضمن تاکید بر لزوم اصلاح آن، در عین حال تفکیک حساب دارو از سایر حساب ها را خواستار شد.

- مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اعلام کرد نقدینگی ؛ چالش اصلی حوزه دارو /درخواست تفکیک ردیف بودجه ای دارو مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، نقدینگی را چالش اصلی حوزه دارو در کشور خواند و ضمن تاکید بر لزوم اصلاح آن، در عین حال تفکیک حساب دارو از سایر حساب ها را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیکانپور در نشست خبری دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: کلیت بستر باید برای تمام شرکت های فعال در حوزه تولید و تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد واکاوی قرار گیرد و نه تنها برای دانش بنیان ها.

به گفته وی، شرکت های دانش بنیان می توانند نفوذ جمهوری اسلامی را در شرکت های منطقه افزایش دهند و باید حمایت مناسبی از آنها صورت گیرد.

وی افزود: برخی موارد به صورت سلبی مانع فعالیت شرکت های تولید کننده اعم از دانش بنیان و غیره می شود.

اقدامات حمایتی اداره کل دارو مصداقا مشخص است.

یک بخشی از مشکلات دارو فراسازمانی است و دستگاه های دیگر و مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها نیز باید حمایت کنند و کارهای آنها تاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نقدینگی»؛ چالش اصلی حوزه دارو /درخواست تفکیک ردیف بودجه ای «دارو»

«نقدینگی»؛ چالش اصلی حوزه دارو /درخواست تفکیک ردیف بودجه ای «دارو»