مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:302024-01-18فرهنگي

برگزیدگان جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر معرفی شدند


برگزیدگان سومین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان بوشهر معرفی و در آیینی با حضور مسوولین استانی و کشوری مورد تجلیل قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر، اظهار داشت:  پس از فراخوان سومین جایزه کتاب سال بوشهر در 10 مرداد سال جاری و پایان مهلت ارسال آثار، 82 اثر در حوزه های تاریخ، جغرافیا، ادبیات، فلسفه و علوم اجتماعی به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: این آثار توسط هیئت داوران در خانه کتاب و ادبیات ایرانیان مورد بررسی قرار گرفت و نویسندگان و مؤلفان بومی مجاز بودند کتاب های انتشار یافته خود را در سال های 1400 و 1401 در این دوره شرکت دهند.

حیدری ابراز داشت: هیئت داوران این دوره، 3 اثر را به عنوان برگزیده و 5 کتاب از مولفین بوشهری را شایسته تقدیر دانستند که امروز به صورت ویژه از تلاش و زحمات آنها تجلیل خواهد شد.

  وی ادامه داد: همچنین در بخش ویژه این رویداد نیز از دو نویسنده باتجربه و بزرگ بوشهری تجلیل می شود.

  معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: از نظر ما همه آثار برگزیده هستند و این به واسطه تالیفات فاخر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر معرفی شدند

برگزیدگان جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر معرفی شدند