مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 16:502024-01-08سياسي

مردانی: مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر است


رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه مکتب سلیمانی در محور مقاومت کاملا پذیرفته و عملیاتی شده است، گفت: امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر و مستحکم تر است.

- رییس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه مکتب سلیمانی در محور مقاومت کاملا پذیرفته و عملیاتی شده است، گفت: امروز جبهه مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر و مستحکم تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در اولین همایش تربیت در مکتب شهید سلیمانی که در پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای جبهه مقاومت به خصوص سیدالشهدای محور مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و کودکان و زنان و مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و غزه و درود بر ارواح طیبه همه شهدا، یاد و نام شهیده فائزه رحیمی را نیز گرامی داشت.

وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این همایش افزود: به فرموده مقام معظم رهبری این سردار عزیز را باید به چشم یک مکتب و یک مدرسه درس آموز نگریست.

مردانی عنوان کرد: کاروان شهادت از صدر اسلام تا کنون در حرکت بوده است و در نقاطی ازتاریخ تاثیرگذاری این کاروان به اوج خود رسیده است، یکی از این نقاط اوج کربلا و شهادت امام حسین علیه السلام و همه یاران او در نبرد با جبهه ظلم و ستم و استکبار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی: مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر است

مردانی: مقاومت از هر زمان دیگری قوی تر است