مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 21:352023-12-28سياسي

4 رسته صنفی جدید در حوزه پوشاک کشور ایجاد می شود


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: در جشنواره مد و لباس به دنبال ارتقاء طراحی هستیم و چهار رشته شغلی در راستای حرفه ای شدن به شورای عالی نظارت بر اصناف پیشنهاد دادیم و به زودی ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سجاد لطفی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در اختتامیه جشنواره ملی فردخت کاشان با بیان اینکه امیدواریم جشنواره فردخت کاشان با توجه به ظرفیت بالا جایگاه خود را ارتقاء دهد و در عرصه های مختلف بدرخشد، اظهار کرد: در جشنواره مد و لباس به دنبال ارتقاء طراحی هستیم، بدین صورت  جشنواره فردخت گام های موثری در این رابطه برداشته است.

وی با بیان اینکه لازم است این کار به بازار متصل شود، افزود: ما مسؤولان اداری و دستگاه ها می دانیم که ایجاد هماهنگی بین دستگاه ها بعضا سخت است و خوشبختانه هماهنگی از سوی جشنواره فردخت از سه دستگاه به 20 دستگاه رسیده است.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر در کاخ سعدآباد و نمایشگاهی در شهر ری افزود: آثار منتخب چهارمین دوره جشنواره فردخت در بخش ویژه جشنواره مد و لباس فجر کاخ سعدآباد به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: در حوزه طراحی چهار رشته شغلی در راستای حرفه ای شدن به شورای عالی نظارت بر اصناف پیشنهاد دادیم و به زودی ابلاغ می شود تا کار خود را در رسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 رسته صنفی جدید در حوزه پوشاک کشور ایجاد می شود

4 رسته صنفی جدید در حوزه پوشاک کشور ایجاد می شود