مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 21:202024-01-16بين الملل

اسراییل همکاری پزشکان با کمیسیون تحقیق سازمان ملل را ممنوع کرد


اسراییل همکاری پزشکان با کمیسیون تحقیق سازمان ملل را ممنوع کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه اسراییلی گزارش داده کابینه بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسراییل همکاری پزشکان با گروهی از سازمان ملل که در حال تحقیق درباره حوادث 7 اکتبر هستند را ممنوع کرده است.

روزنامه تایمز اسراییل گزارش داد وزارت بهداشت اسراییل روز دوشنبه به اعضای نظام بهداشت و سلامت این رژیم دستور داده با کمیسیون مستقل بین المللی برای تحقیق درباره اراضی اشغالی فلسطین از جمله بیت المقدس شرقی و اسراییل همکاری نکنند.

تایمز اسراییل نوشته این دستور به دلیل مواضع ضداسراییلی قبلی این گروه سازمان ملل صادر شده است.

این نهاد سازمان ملل گفته به دلیل نامه ها و ایمیل هایی که دریافت کرده خواستار تحقیق درباره حوادث 7 اکتبر از زبان پزشکان و اعضای کادر درمان است.

طبق گزارش تایمز، یافته های تحقیقات این کمیسیون قرار است در ماه ژوییه تحویل شورای حقوق بشر سازمان ملل و در ماه اکتبر تحویل مجموع عمومی سازمان ملل متحد شوند.

پایگاه کان گزارش داد که وزارت دادگستری اسراییل به دفتر حقوقی وزارت بهداشت دستور داده به پزشکان اسراییلی مسئول درمان بیماران در حوادث 7 اکتبر گفته شود که با اعضای این کمیته تحقیق گفت وگو نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل همکاری پزشکان با کمیسیون تحقیق سازمان ملل را ممنوع کرد

اسراییل همکاری پزشکان با کمیسیون تحقیق سازمان ملل را ممنوع کرد