مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:152023-12-30سياسي

بی تردید مشارکت قوی و پرشور، زمینه سازِ تحول است


در قطعنامه پایانی مراسم سراسری نهم دی 1402 آمده است: بی تردید مشارکت قوی و پرشور، زمینه سازِ تحول و عامل اصلی گره گشایی مشکلات، تأمین نیازها و پشتوانه محکمی برای گام های رو به جلو و تصمیم گیری نظام در عرصه های مهم کشور و در نگاه راهبردی امامین انقلاب انتخابات .

- در قطعنامه پایانی مراسم سراسری نهم دی 1402 آمده است: بی تردید مشارکت قوی و پرشور، زمینه سازِ تحول و عامل اصلی گره گشایی مشکلات، تأمین نیازها و پشتوانه محکمی برای گام های رو به جلو و تصمیم گیری نظام در عرصه های مهم کشور و در نگاه راهبردی امامین انقلاب انتخابات فریضه تعطیل ناپذیر و قداستی خدشه ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن قطعنامه پایانی مراسم سراسری نهم دی 1402 به این شرح است: بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم.

حماسه ماندگار یوم الله 9 دی، درخشش، تداوم و استمرار انقلاب و پاسداشتِ همت، بصیرت و اراده بزرگ یک ملت در انهدام توطئه های ریشه دار و روز دفاع از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی و تجلیِ پیوندِ ناگسستنیِ امت و امام است.

اینک در چهاردهمین سالگرد این حماسه ماندگار با حمد و سپاس پروردگار منّان و با بانگ رسا و دشمن شکنِ الله اکبر -خامنه ای رهبر اعلام می داریم: 9 دی ماه، پاسداشت آزمون های بزرگ یک ملّت، یادآور درخشش تاریخی و عنصر معجزه گر ایمان دینیِ حاکم بر دل های مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تردید مشارکت قوی و پرشور، زمینه سازِ تحول است

بی تردید مشارکت قوی و پرشور، زمینه سازِ تحول است