مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:102023-12-23دانش

نمی توانند نام ایران را از جریان علم در عرصه جهانی حذف کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مخبر دزفولی امروز شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت صبح امروز با حضور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، - رییس فرهنگستان علوم با بیان اینکه در برهه ای از تاریخ در کانون توجه جریان علمی قرار نداشتیم گفت: این روزها، شرایط تغییر کرده به نحوی که نمی توانند نام ایران را از جریان علم در دنیا حذف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مخبر دزفولی امروز شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت صبح امروز با حضور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، افزود: جریان علم در دنیای امروز بسیار گسترده شده است و شاخه های متنوعی از علوم در حال شکل گیری است.

وی با بیان اینکه در برهه ای از تاریخ در کانون توجه جریان علمی قرار نمی گرفتیم، گفت: این روزها، شرایط تغییر کرده است به نحوی که نمی توانند نام ایران را از جریان علم در عرصه جهانی حذف کنند.

رییس فرهنگستان علوم با بیان اینکه حضور ایران در عرصه جهانی علم به طرق مختلف شکل می گیرد، گفت: حضور در مستندات علمی و فعالیت در حوزه های علمی جزو حضور ایران در عرصه های علمی به حساب می آید.

دانشمندان ایرانی در میان افراد پراستناد قرار دارند.

اگرچه تعداد این افراد کاهش یا افزایش یافته است، اما باید به این موضوع اشاره کنیم که دانشمندان ایران جزو افراد پرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانند نام ایران را از جریان علم در عرصه جهانی حذف کنند

نمی توانند نام ایران را از جریان علم در عرصه جهانی حذف کنند