مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:402024-01-12سياسي

حماس کمر آمریکا و صهیونیست ها را شکست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدرضا تقوی که پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته تهران سخن می گفت، با بیان اینکه یکی از رسالت های نماز جمعه فرهنگ سازی در حوزه فرهنگ عمومی است، - رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: اگر حماس امروز آماده نبود نمی توانست حدود 100 روز در برابر یک لشکر تا دندان مسلح بایستد؛ همین بچه های مؤمن کمر آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدرضا تقوی که پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته تهران سخن می گفت، با بیان اینکه یکی از رسالت های نماز جمعه فرهنگ سازی در حوزه فرهنگ عمومی است، گفت: برای فرهنگ سازی شیوه ها و روش های مختلفی وجود دارد تا یک مقوله ارزشی، انسانی و اخلاقی و معنوی را در رفتار انسان ها وارد و آن را به فرهنگ تبدیل کنیم.

بیان مناسبت های تاریخی و رویداد های معنوی و فرهنگی، تبیین و تذکر این مناسبت ها، تشریح ریشه ها و اهداف آن ها نوعی فرهنگ سازی است و تعظیم شعائر الهی نیز در راستای فرهنگ سازی انجام می شود.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران افزود: بزرگداشت عالمان فرزانه، حکیمان و عارفان فرهیخته و برگزاری یادواره های شهدا هم با اهداف فرهنگ سازی انجام می شود و هدف در فرهنگ سازی، تربیت و سامان بخشیدن به رفتار ها و گفتار ها چه در حوزه فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس کمر آمریکا و صهیونیست ها را شکست

حماس کمر آمریکا و صهیونیست ها را شکست